środa, 13 sierpnia 2014

Czy warto się śmiać?

      Śmiech jest nieodłączną częścią naszego życia. Śmiejemy się z żartów znajomych, uśmiechamy się do pani w sklepie, puszczamy zalotne uśmieszki do dziewczyny która nam się podoba, bądź po prostu odwzajemniamy szczery uśmiech na ulicy.
      Gdy byłam dzieckiem, zawsze będąc z rodzicami w supermarkecie obserwowałam z ciekawością innych ludzi. Lubiłam patrzeć na piękne panie z długimi włosami, ale również na dziwnych panów z jakimiś bazgrołami na ramionach. Kiedy ktoś mnie zaintrygował, potrafiłam wpatrywać się bez końca, wtedy właśnie dostrzegałam, że piękna pani czy dziwaczny pan się do mnie UŚMIECHAJĄ! Od razu się peszyłam i biegłam do mamy aby najszybciej schować się za jej spódniczką. Nie wiedziałam czego ci ludzie ode mnie chcą. Teraz już wiem. Oni nie chcieli nic złego. Obdarowywali mnie tylko swoimi promiennymi uśmiechami. Sama tak teraz przecież robię gdy wpatruje się we mnie jakiś mały człowieczek. Widzę wtedy samą siebie.
      Istnieje wiele teorii dlaczego warto się śmiać, Po pierwsze - śmiech to zdrowie! Ludzie, którzy nadużywają swojego uśmiechu nie dość, że wyglądają zdrowiej to i o wiele młodziej! Z uśmiechem nam do twarzy i tyle!  Śmiejąc się jest nam o wiele łatwiej nabywać nowe znajomości, bo kto lubi niezadowolone z życia marudy? W naszych czasach pesymistów jest dużo, dlaczego? Trzeba wierzyć w siebie i nadziewać swoją duszę radością oraz pogodą ducha.  Nie na darmo się mówi "Śmiej się, bo nigdy nie wiadomo kto się zakocha w twoim uśmiechu", więc wszystkie grymasy na bok ( okej jest Ci źle, ale uwierz zawsze znajdzie się ktoś kto jest w gorszej sytuacji), naklejmy uśmiech na twarz ( szczery uśmiech ), cieszmy się z najmniejszych drobnostek i zarażajmy innych ludzi uśmiechem!!!
  
                                                                                                                                      ~Maja






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz